Der skal mål til for at nå helt i mål – video
Alt for mange laver det, jeg kalder for hist-og-pist-marketing. UDEN at sætte nogle mål op. Og det fører ofte til frustration over, at indsatsen ikke giver flere kunder i forretningen.
Derfor handler det om at få sat nogle mål op, du kan styre efter. Det er dog ikke nok bare at sige, at du gerne vil have flere kunder og sælge mere. For det er alt for uspecifikke mål.
Du skal vælge de rigtige mål
For at nå helt i mål med dine mål, skal du vælge de rigtige mål, men de skal også være så konkrete som muligt, så du også har noget at evaluere på bagefter. Mål kan både være salgsmål, marketingmål, tidsmål eller personlige mål.
Video – Der skal mål til for at nå helt i mål
For at hjælpe dig med at få sat de rigtige mål for din forretning, har jeg lavet en video. Her beskriver jeg de forskellige typer mål, og du får også en masse gode eksempler.
Det tager kun 12 minutter at se videoen. Det er en god idé at have en notesbog og en pen klar til at skrive dine egne kommentarer, mens du ser videoen.