Du skal ikke være ekspert i alting
Hvad har et cateringfirma, en kunsthistoriker og en stress coach til fælles?
Umiddelbart ingenting – og så alligevel en hel masse.
For fælles for cateringfirmaet, kunsthistorikeren og stress coachen er, at de alle er eksperter inden for deres eget område. De har brugt mange år på at tage en uddannelse, dygtiggøre sig og hele tiden opbygge erfaring inden for deres forskellige fag.
Alt sammen med det ene formål: At kunne hjælpe og servicere dig bedst muligt!
Eksperter gør dit liv lettere
Når du hyrer et cateringfirma til at sørge for maden til en festlig anledning, så slipper du for at bekymre dig om opskrifter, indkøb og madlavning. Og kan bare invitere gæsterne og sætte dig til bords.
Har du fået som opgave at arrangere en event for nogle kunder, de aldrig vil glemme, så tager du fat i kunsthistorikeren. Denne guider jer gennem den gamle del af København og fortæller om arkitekturen og alle de hemmelige ”røverhistorier”.
Hvis du er ramt af stress, hjælper stress coachen dig med at finde dit fodfæste, så du igen kan komme tilbage til din normale tilværelse. Glædes ved dit job og have overskud til familie og venner.
Få ro i sindet og frigivet værdifuld tid
Når du bruger eksperter til at udføre de opgaver for dig, som du ikke selv kan løse, får du mange fordele forærende:
- Du slipper for at skulle sætte dig ind i en masse nyt på et område, du ikke selv ved nok om.
- Du sparer tid, fordi du overlader arbejdet til en anden, der er meget hurtigere til at udføre det end dig selv.
- Du minimerer risikoen for at begå fejl, når du lader eksperten tage over.
Se dig godt for og vælg den rigtige ekspert
Det samme gælder, når du skal markedsføre dig selv og din virksomhed. Her er det også en god idé at gøre brug af eksperter, fordi det betyder, at du undgår at lave dyre fejlinvesteringer og spilde en masse tid.
Det er vigtigt, at du finder en person, der er i stand til at se på din virksomhed med nye briller. En der kan forklare dig, hvorfor det ikke er de samme marketingtiltag, der virker lige godt for alle.
Du skal med andre ord vælge en person, der er ekspert inden for sit eget felt, ligesom du er.
Når du gør det, slipper du for at bekymre dig om alt det, du alligevel ikke har tid til eller lyst til at sætte dig ind. Du skal jo ikke være ekspert inden for marketing også, for så ender du med alt for mange kasketter på.
Hvis du er klar til at tage din marketingindsats til det næste niveau, så kan jeg hjælpe dig med at finde ind til de punkter, du skal fokusere på. Og hjælpe dig med at lave en prioriteret plan for de marketingtiltag, der vil virke for dig.
Vil du have 15 min. gratis rådgivning?
Så book en tid i min kalender og skriv kort hvilke marketingudfordringer, du står med i din forretning. Du binder dig ikke til noget ved at kontakte mig – det kunne jo være, vi var et godt match.